Wednesday, June 22, 2011

161_Diana


160 oborre matet me Leupold RX Finder Range 1000 Laser. Objektivi është një 19 "pllakave të çelikut. Në fund të pjatë është një 3" shpenzuar teke shell. Pushkë Unë jam shtënat është një Vortek pajisur Diana 34. Unë kam qenë qitje Air Arms Skifter 0,22 Cal (5.52mm), 13,43 kokrra, fishekëve Dome at ~ 750 FPS ne surrat. Para kësaj shtënë, kisha vendosur të paktën 200 fishekëve në këtë objektiv. Grupet e mia më të mira u ~ 3 "me 3 të shtëna, ~ 5", me 6 të shtëna. Marrë me Canon S5 IS.

Thanks To : +99% Buying Plasma HDTV ±1±: Low Price Bag Store by PaPaBag.com !!1 Comparison Jeff Hardy Action Figures !!1 Promotional Steel Pots !!1 Order Babybjorn City Black Carrier




0 comments:

Post a Comment


Twitter Facebook Flickr RSS



Français Deutsch Italiano Português
Español 日本語 한국의 中国简体。







Sponsor Links